Announcement

Collapse
No announcement yet.

Guilty! ...but innocent.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Guilty! ...but innocent.

Palin abused power in firing, Alaska panel finds

Republican vice presidential nominee Sarah Palin abused her power as Alaska's governor in a case that involves the firing of her former public safety commissioner, a report for the state Legislature concluded today. The bipartisan Legislative Council, which commissioned the probe, unanimously adopted the 263-page public report after a marathon executive session.

A Buckley endorses Obama
    Posted: 07:08 PM ET

Christopher Buckley, son of William F. Buckley, is backing Obama.

(CNN) — No, hell has not frozen over, but a Buckley is backing a Democrat for president.
    Christopher Buckley, the son of the late conservative icon William F. Buckley, said Friday he's decided to back Barack Obama's White House bid, the first time in his life he will vote Democrat.
    “It’s a good thing my dear old mum and pup [sic] are no longer alive. They’d cut off my allowance," Buckley, a columnist for the conservative National Review, wrote on the Web site The Daily Beast Friday.

New York county prints ‘Barack Osama’ on ballots
    Posted: 05:45 PM ET

This absentee ballot was sent out to voters in Rensselaer County in New York state. Photo credit: Albany Times Union newspaper
    (CNN) — Some are calling it a Freudian slip. Everyone’s calling it a big mistake.
    Hundreds of absentee ballots sent to voters in New York State’s Rensselaer County, near Albany, were printed with Barack Obama’s last name spelled as “Osama," the Albany Times Union reports.
    County elections officials tell the newspaper that it was a typo that made it by three rounds of proof-readers. They also said the error affected just a few hundred voters, and that they will re-send corrected ballots on request.

Just some headlines for now, alot is happening, si alguien encuentra el video de McCain defendiendo a Obama de sus seguidores ignorantes.. peguenlo, no?
    Si ya sabes cómo soy, pa’que me dejas sola?!

ah eso de las de votacion no fue accidental me cae. queriendo le pusieron la s en lugar de la b.. que mondrigos eso ya es mas sucio que nada.
    hffehkhhjfsd sigpic Vive tu vida de tal manera que cuando tus pies toquen el suelo en la mañana, el diablo se estremezca y diga.... "En la madre!.... ya se levantó!!"

Comment

Holy. Shit.
      sigpic

Comment

si yo hubiera sido republicana, hubiera estado batante enojada en el pasado por la campa?a de atacar a obama diciendole extranjero y terrorista y con esa declaracion macain hubiera recuperado un poco de mi confinza. Pero normalmente las masas prefieren un ataque.. asi qeu es claro que no les gusto que lo defendiera.

En mi opinion demostro ser una persona mas decente de lo que creia. Sin embargo sigo pensando que seria mejor Obama. Pero pues yo no voto
        hffehkhhjfsd sigpic Vive tu vida de tal manera que cuando tus pies toquen el suelo en la mañana, el diablo se estremezca y diga.... "En la madre!.... ya se levantó!!"

Comment

hmm.. estan tratando de redimirse Sabrina, como toda esta semana han estado al ataque y no les resulto, mas bien les perjudico, ahora estan tratando de recuperarse. Me dio coraje al principio lo de la boleta, no lo podia creer, pero al final no creo que le afecte, ese no fue accidente y ojala encuentren al chistocito.

El miercoles vi a Michelle Obama en Larry King, that woman is smart. =) Very zen.

"That one" 08.

=)

Comment

Originally posted by :spensive: View Post
            "That one" 08.

=)

jajajajajajajaja

WIN!!

Sobre McCain..Creo que es medida de precauci?n (costosa) para no tener que hablar de los comentarios y agresi?n de su campa?a en este último debate que viene.
            sigpic

Comment

De hecho se me figuro que el Maccain como que ya no le gusto la idea de su campa?a, pero too late, ya jalo a la manada con esa idea fue un movimiento incorrecto ahora tratarlos de sacar de algo que el mismo les vendio por meses. Faltando solo un mes.. mmm

La verdad yo lo sigo viendo muy debil en cuestion de salud. Si se ve muy fragil.

Comment

jaja! "he's an.... arab"

jaja!

Comment

a ver si dejan de aventarme mis posts hasta el final, queria agregr algo y no lo encontraba No me acordaba donde lo puse.

Aaaaaaaaaaanyway

McCain says he'll 'whip' Obama's 'you-know-what' at debate

"After I whip his you-know-what in this debate, we're going to be going out 24/7," the Republican nominee told volunteers at his campaign headquarters in Arlington, Virginia, sparking laughter and applause from the group. McCain immediately added: "I want to emphasize again, I respect Senator Obama. We will conduct a respectful race, and we will make sure that everybody else does, too."

jajajaja!!!

jajajajajajajajajaja!

jajajajajajajajajajajajajajaja!

Ojayo... please vote Obama.

Comment

And of course, everybody's favorite hockey mom... not!

Comment

jajajajajajaaj

Le subieron al volumen de la música para ahogar los abucheos!!
                      sigpic

Comment

ese video lo estaba viendo ayer, la chavita e aguanto pintarles dedo .. jajaja nada ms viendocomo saludaba se ve a leguas le daba ganas pintarle dedo a todos..jajajajaj

Comment

boooring.
                          . Mizapapo

"Mientras Patrick Dempsey me abrace,no importa que te estes cog.... a Megan Fox"

Comment

pues que sonso bwer. Ademas si te aburre ni comentes.

Pero que tonto por que lo que pase entre Obama y Maccain al final le va a influir a Mexico. te deberia de interesar.

Comment

Working...
                            X